RSS Feed

Ce spun zodiile dupa ce fac sex prima oara

Berbec– Ce zici, trecem pe la un sex-shop? Mi-ar placea sa cumparam catuse, de exemplu, ai incercat vreodata? Ti-au ramas urme de muscaturi pe gat…oops! Maine te sun, sa vad cum ma descurc, este agenda plina, dar sunt un om direct, am spus ca sun, sun.

Taur- Am avut senzatia unei intalniri karmice, tu nu? Hai, vino in bratele mele, dar numai putin, sa-mi aprind o tigara si sa dau de mancare pisicii. Vezi ca pe masuta este un pliant de la supermarket, poate vezi ceva interesant si mergem maine impreuna sa cumparam.

Gemeni- Stii ce senzatie am avut? Am citit de curand o carte foarte interesanta si m-am regasit in trairile acelea inefabile ale personajului. Tu ce poti sa-mi spui? Ce ai simtit? As compune o poezie despre ce s-a intamplat…imi dai voie?

Rac– Vreau sa te mangai in continuare, hai sa mai aprindem un betisor parfumat si sa vorbim despre noi…cand eram copii, de exemplu. Vad ca iti place albastrul, de ce? Te atrage si pe tine infinitul marii?

Leu– A fost realmente „the fuck of the century!” Nu am mai trait o asemenea experienta si cred ca nici tu…hai sa iti arat diplomele mele, vrei? Stai sa le caut…pana vin eu, serveste-te, te rog, cu acest vin de calitate, este cumparat special pentru tine!

Fecioara– O secunda, te rog, sa ma spal, fac un dus scurt. Sper ca am atins zonele erogene si ca te-ai simtit confortabil in prezenta mea. Sincer, ti-a placut cum miroase uleiul de masaj? Ai fi vrut alta aroma?

Balanta- Acum poti sa imprumuti ce vrei de la mine, papucii mei sunt si ai tai, CD-urile mele ti le dau cu draga inima. Te-ai simtit bine? Ti-am savurat fiecare geamat de placere, cand te atingeam lent si senzual…daca ai vreo nemultumire, sa o discutam deschis!

Scorpion- Am simtit ca ma arunc in apele adanci ale fiintei tale. Ti-am simtit fiecare tresarire…cred ca acum stiu mai multe despre tine decat stii tu insuti. Dar sa o luam incet…ma indragostesc greu, mai trebuie sa investighez anumite aspecte aflate inca in umbra…

Sagetator– A fost ok? Da, bine, ma bucur. Sa stii ca abia acum sunt plin/a de elan. Langa mine este un stadion, ce zici, mergem sa alergam? Sau ne uitam la un film de actiune? Imi place ca esti deschis/a si amuzant/a.

Capricorn- Nu, pe bune, ai avut orgasm? Sigur? Nu ma minti? Bine. Ce spui, ce facem de acum incolo? Tu cum vezi relatia noastra? Vreau sa stiu sigur, sa nu ma incurc degeaba.

Varsator- Aveam pe undeva Kama Sutra. Si o sa vezi cate lucruri interesante sunt si acolo…crezi in teoria androginului? Cu tine, am simtit ca si cum as fi iubit umanitatea, am avut viziunea ideii de femeie/barbat. Foarte interesant…

Pesti- Marele Anonim ne-a vorbit…nu stiu daca esti sufletul meu pereche, dar simt in mine cum se naste o energie intensa  prin canale nevazute. Hai sa inchidem putin ochii, pun Chopin si sa ne cufundam unul in fiinta celuilalt. Poate depasim realitatea…

 Autor: Cerulnasterii

Lasă un răspuns

